lauantai 3. joulukuuta 2016

Olen elossa!

Juuh. Ja taas. Kuukausi vierähtänyt. Koulu painaa päälle, pakko painaa täysiä että saan hyvät numerot todistukseen. Ens viikon jälkeen pitäis kumminkin helpottaa, ja kuka tietää, ehkä mä jaksan sillon pelata simsiä. :)
Muutaman kuvan olen kyllä napannut, niinä harvoina kertoina kun olen pelannut simsiä. :D

Mä tein yhdessä vaiheessa perheen missä oli yliluonnollisia olentoja ja tässä on yks. Tää tais olla ihmissusi. :)

Sitten tässä on henki. Henget on ihania, niillä pelatessa on kyllä helppoa. :D

Vampyyri, joka oli käynyt ilmoittautumassa jollekin alalle ja on tässä kuvassa jo palanut.

Tää tyttö taitaa olla hengen ja jonkun miehen lapsi.

Vampyyrit, on kyl mun lemppareita kaikista yliluonnollisista olennoista!


Ihmissuden mukula. :) Tästä hahmosta tykkään. :)

Tää on ehkä... Noita?

Muuntautuminen! :D

Sillon kun simi on ihmissusi niin ne toiminnot on ihan sika hauskoja. :D Simit pelästyy. :P

Tää onki sit ihan eri perheestä, ja otin tästä kuvan koska toi kun koira ja ihminen halaa on niin suloista. <3

Ja toi koira meni ihan omatoimisesti herättämään mukulan!

Kun ajattelet että simisi voisi rentoutua ottamalla aurinkoa...

... Ja se kääntää kylkeä ja ottaa kirjan esille. Lukutoukka...

Koirat on vaan niin sulosia! <3 (siis on kyllä ihan irl myös, mutta simsissä ne toiminnot näyttää vaan niin söpöiltä. :D)

Perheen tyttö meni voittamaan balettikilpailussa. :DDDDD

***
Tällä kertaa ei ollut enempää kuvia. Ehkä mä vielä joskus aktiivistun, en kumminkaan halua tätä blogia lopettaa, koska se ei tuntuis yhtään oikeelta.
Kyllä tää hei vielä tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)