sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Tarinaa, taasko?

Hello again, my darlings!

Viikko on vierähtänyt niin nopeasti että en ole edes ehtinyt ajatella blogiani. Olen ottanut muutamia kuvia Sandieita varten ja kuten otsikosta fiksuimmat ehkä päättelivät, suunnitellut tarinaa.

Kyseessä siis on 15 osainen erittäin kliseinen tarina, jossa todennäköisesti ei tule laatua olemaan lainkaan. Haluan kuitenkin vielä kerran yrittää tuleeko tästä mitään. Tässä postauksessa siis hieman havainnollistan teille, että miten olen suunnitellut tarinaa. Teen siis niin, että ennen kuin julkaisen ensimmäisen osan, olen tehnyt ainankin kaksi muuta osaa valmiiksi, niin ei tule mitään tyhmiä taukoja yms.

Eli siis tästä selviää tarinan nimi, joka on Angel, mä mietin hetken että olisko se sittenkin Enkeli enkä oo siitä itse asiassa vieläkään varma. Sivussa näkyy erään hahmon kuvailu (en ikinä muista hahmojen nimiä luonteenpiirteitä yms. joten... :DD )

Tässä näkyy vähän tarkemmin sitä "juonta". Tuo on siis vain tarinan perusidea. Olen siis suunnitellut silleen että alussa on viisi osaa, sitten aletaan päästä tapahtumiin noin. kuusi osaa ja sitten lopussa (joka on mun lempparikohta!!!!!) neljä osaa. :)

Tossa näkyy enemmän henkilökuvailuja. En kerro vielä mikä rooli näillä henkilöillä on tarinassa ja tässä ei edes vielä ole kaikkia hahmoja. ;)

Ja tässä vielä loput hahmoista. Cindy joka on päähenkilö on tuo punatukka alhaalla. :) Musta nutturatukka on Cindyn kaksoisisko. :)

***
Tällainen postaus tällä kertaa. Hviä toukokuun jatkoja kaikille. :)

2 kommenttia:

  1. Kannattaa mieluummin ottaa kuvakaappaukset screenshotteina kuin kuvaamalla digikameralla tms. näyttöä, jälkimmäinen tyyli on ärsyttävä niin tekijän kuin lukijankin kannalta. Screenshot otetaan niin, että painat näppäimistöstä Prt Scr tai Print Screen, menet sen jälkeen vaikka Paintiin ja painat sieltä Liitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa muistinko tota enää siinä vaiheessa kun olin postausta tekemässä? :D Tuli tosiaan vähän kiire tehdessä, joten otin vain puhelimella muutaman kuvan. :)

      Ehkä sit jos joskus oon tekemässä samantapaista postauta tms. muistaisin ottaa ss. :)

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)