sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Sandie - Häät

Hei!
Mä oon ollu viime aikoina hieman väsynyt, enkä saanut siksi viime viikoksi postausta. Olen kuitenkin ahkerasti kirjoitellut tarinaa eteenpäin ja voipi olla että melko pian ilmestyy ensimmäinen osa. ;) Mullahan on silleen, että kuvaaminen on helppoa ja kivaa, mutta vaikka pidän kirjoittamisesta, kuvatekstien tekeminen on tylsää. Sen takia tarinan tekeminen on hieman hidasta, koska haluan kuitenkin tehdä kaiken huolellisesti. :)

Poistin Sandie-perheen ja tää on viimeinen postaus siitä, aloitin kuitenkin eilen a-ö vauva haasteen. Törmäsin youtubessa englanninkieliseen simsvideoon sims 4 jossa oli nimenä a-z baby challenge. Halusin kokeilla sitä ja muokkasin sitä hieman mun tarkoituksiin sopiviks. Käsitin siis näin että vauvoja pitää olla saman verran kuin aakkosia, tai siis niitä tehdään sen verran ja sitten nimetään silleen että nimen eka kirjain on aina se seuraavana vuorossa oleva kirjain. Toisin kuin Englannissa, Suomessa on aakkosia a-ö joten teen niin haasteessakin. Katotaan onnistuuko, tai tuleeko siitä kuvia. :)


Tällaisen talon mä tein, tai no, valmistalohan se on, mä vain sisustin pikaisesti.

Mua ärsyttää tää täysikuun valaistus. -_- Muistaakseni joskus jossain törmäsin modeen  tai koodiin jolla tosta valaistuksesta tuli normaali, mutta en muista missä.

Hyh noi kulmakarvat. Liika pyöreet ja nypityt mun makuun...

Öööö?? Ei voi olla raskaana, kun ei sillä ole kumppaniakaan. :DD

Duckface ja kuvaa napsimassa. :D Huomasin muuten että tää kuvakulma on kauhea.

Sairaan nopee. (tähän se kiva emoji jol on nopeet aurinkolasit. :D tää )

Uuu Minna valmistu!

Mikä toi käden asento? :D

Oii ♥_♥, söpö poika.

Silmät...

Ensin suudellaan kiihkeästi ventovieraan kanssa, sen jälkeen jutellaan mukavia...

Ja sit naimisiin. Okei joo, täytyy myöntää etten ihan joka välissä napsinu kuvia, mutta nopeaa toimintaa silti. :D

Uu, sieltä tulee Jani, ensimmäine vieras.

Tiedän että Minna tanssii, mutta toi asento ja ilme ei ihan sovi yhteen. :D

Öh? Tota, mikä Mikalle tuli? O.O

Ui, Sanni tulee Niilon kaa. ♥_ ♥

Söpöt. <3

Näköjään Minna ja Carl on Janinkin mielestä söpöjä. :D

Viljami taas näyttää siltä että se itkee sen takia että ei halua menettää siskoaan jollekin idiootille. :D

Noi sydämet on kivan värisii. :)

Viljami on innostunu kakusta. :DDDD

Ja sit valssia, en tiedä mistä toi valssi on tullu, et onko se ollu aina vai onko se tullu päivityksest tai lisärist mut se on kyl ihana toiminto. ♥_♥

Carl ajattelee Minnaa ja Minna Mikaa, ööö?

Te ette varmaan osaa aavistaa mitä seuraavaks tapahtuu. :D

Sannin talviasu, tai siis ulkoasu, on kiva. :)

Mä mietin et voisin joskus tehä kaikista simsin bugeista mitä mulle on tullu, oman postauksen, mutta kun aika harvoin tollasis tilanteis otan kuvan. Hmm, ehkä joskus extrana?

Ja Miikan synttärit. :)

O-ou laskut jäi maksamatta ja tyhmä nainen tuli ottamaan tavaraa. :(

Miika on söpö. <3

Sanni pyörittelee silmiä ja Viljami nauraa. :D

Ja tähän Niilon taaperokuvaan päättyy Sandiet. :)

2 kommenttia:

  1. Moi! Poistin mun blogin niin voit ottaa sen pois tuolta linkkilistalta. :)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)