torstai 29. joulukuuta 2016

Rodiek - Juhlaa juhlan perään

Oon pelannu niin paljon, että mulla on kuvia varmaan neljään jopa viiteen seuraavaan osaan. :D Aattelin että kyllä mä haluun tänäänkin julkasta joten sanon uudestaan että hyvää uutta vuotta, jos ei nyt ennen sitä ehdi tulla uusia postauksia. :D

Annabella sekoaa!

Surullinen. :(

Iloinen. :)

Annabella: Tuu nyt vaan! ;)

Annabella: Hihi, sä oot niiiiiiiin hauska!

Mamma hoitaa. :)

Eeeeeeeeeeei. Hyi.

Aaaaws. ♥_♥

Ja taas hajos jotain kun Annabella on lähellä! :D

Anteeks, mutta mistä helvetistä toi kissa ilmesty. Niinku oikeesti. Voin nimittäin kertoa että Rodiekeilla ei oo kissaa ja yhtäkkii tommonen hengaa tääl.

Annabellan ilme ku se siivoaa. :DD Naapurin roskin on btw kaatunu.

Annabella: Shhhh.

Annabella: EIKS OOKKI IHQ ASU!

Aaaws. ♥_♥ Christopher ja Annabella nukkuu yhes. <3

Voi raukkaa. :(

SYYYNTTÄÄÄRIT!

Mille Annabella räkättää? :D

Bethany on nätti. :)

Eikä näköjään tykkää isäpuolestaan... :D

Sama asu ja samanlaiset hiukset, erivärisinä vaa. :D

Karttapallo!

Rodiekit saa vaavin. :)

Kokki. <3

Musta on aina kiva kattoo kun simit pyöräilee/kävelee paikasta toiseen. :D En tosin tiiä miks. :P

Bethanyn ilme on vähän sellanen että mittä vittua mä teen täällä. :D

Söps.

 <3
♥_♥

Toi yöpuku on ihana.

 Eiks ookki? :D

Annabella tajusi jotain. :P

Söpöt. <3

Ilme. :D

Molemmat valuu vettä :D

 Annabella: Mä rakastan sua ja niin... Ni tuutsä naimisiin mun kaa?

Christopher: IIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Siis naimisiin? Juu tuun, totta kai!

Ihanat. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)