sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

10 suosituinta postausta

Hei ihanat ihmiset,
Mun kesäloma jatkuu vielä niin koulun kuin bloginkin suhteen. Yritän saada kuvia räpsittyä blogia varten mutta voin rehellisesti sanoa, että juuri tällä hetkellä ei huvita.

Hyvä ystäväni kuoli hetki sitten ja olen ollut hieman maassa ja voi olla että tulen vähän aikaa olemaankin. Sims kiinnostaa, mutta ei millään jaksaisi tehdä mitään edes vähän hyödyllistä. Se voi kuitenkin olla että jossain vaiheessa tulee sekalainen postaus, jossa on  vähän kaikesta kuvia. :)

***
Päätin ihan huvikseni katsoa mun suosituimpia postauksia mun koko blogin olemassa olon ajalta, ja ajattelin, että miksi ei? Kyllähän tästä saa hyvän postauksen. :)

1. Kuka, mitä, täh?
Härre good, miten tää on päätynyt suosituimmaksi? Okei, onhan toki kyseessä aloituspostaus, hävettää...

2. Osa 1 - Uudenlainen alku
Tää ei yllätä mua hirveesti. Tarinat kerää aina kaikkein eniten lukukertoja. :)

3. Elaine See - Nopeaa toimintaa
Ei ei ei ei. Yksinkertaisesti ei.

4. Esittelyssä: Sims 3
No tän mä tavallaan ymmärrän. Mua itteäni kiinnostaa lukea esittelypostauksia kaikesta, ja vaikka tääkin postaus on melko huonosti toteutettu niin täytyy myöntää että olisin itsekin lukenut kyseisen postauksen kokonaan läpi. :D

5. Oikeesti
Tää on ehkä mun kaikkien aikojen lempparipostaus. Mä tykkään. (ja sillon kun kuvasin tän mulla ei ees ollu kaikkia lisäosia ja kamasettejä niinkuin nyt!)

6. Ensimmäinen kierros: Huippusimi haussa
Ööööh. Ei?

7. Osa 2 - Auta mua
Niinkuin aikasemminkin sanoin niin tarinat kerää lukijoita enemmän kuin tavalliset postaukset.:) Oon muuten miettinyt että voisin alkaa kirjoittaa tarinaa jota en ihan hirveesti suunnittelis etukäteen. Tai no suunnittelisin, mutta en kirjoittais. Koska vaikka rakastan kirjoittamista niin se on paljon helpompaa kuvasta.:)

8. Salaisuuksien verhoama
Tykkään jotenkin tästä postauksesta, mutta en tosta tekstikoosta. Hyi.

9. Disneyn ihanat (ja ei niin ihanat) prinsessat
Tää on helppo ymmärtää koska itse rakastan Disneytä♥

10. Ensimmäinen simsvideo koskaan
Yh, kuinka laadutonta roskaa toi video on. Nykyään osaan tehdä hieman paremmin, mutta en olevielä jaksanut bloggerin kanssa tapella, koska viimeksi kun yritin lisätä videota en onnistunut siinä, Epäilen että silloin oli liian pitkä video että olisin sen suoraan voinut laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)