sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Vuodenajat - Talvi

Joo tiedän. Ei tarvitse kertoa.

Tosiaan viime sunnuntain postaus jäi tekemättä. Piti tulla video, mutta video olikin liian pitkä ja ei latautunut bloggeriin. En sitten jaksanut alkaa tappelemaan sen kanssa ja innostus ei riittänyt muuhun. Mutta nyt taas jatketaan vuodenaikojen esittelyä! :)

Okei. Aloitetaan vaikka siitä, että maisemat talvella on upeat. Siis oikeasti. Kaupungista riippuen on toki muutoinkin, mutta kaikkialla näyttää hyvältä jos sataa lunta ja ikkunat on huurteessa. :)

Tältä näyttää kaiketi Twinbrookin festivaalipaikka talvella.

Festaripaikoissa on ihan perusjuttuja. Ootteko muuten huomannu (siis ne jotka omistavat vuodenajat) että joka vuodenaika, ne ruoat/juomat mitä myydään on aina vähän erillaisia?

 Ikkuna huurteessa.

Jääpuikot ja jouluvalot <3 Rakkautta. Toki siis juhlavaloja saa muulloinkin mutta talveen ne on tarkoitettu. Tiesittekö muuten että ovikellon saa taitavilla kädentaidoilla soittamaan joululauluja. :D

Lunta lunta lunta.

<3

Peurat. <3 Tää on jotenkin TOSI hyvä kuva.

Peurat on kauneimpia talvella.

Luistelua. Mun mielestä noita luistimiakin on erillaisia, että vaikka niitä ei pystykkään päättämään, niin aina ei oo tommoset ruman väriset.

Yksi festarien mahdollisuuksista. :)

Viimeisenä tällainen maisemakuva.

***

Seuraavana onkin vuorossa keväästä. Ei siis välttämättä seuraavana postauksena, koska mulla on muutamia perhekuviakin. :)

2 kommenttia:

  1. OOt oikeessa, että maisemat on nätit talvella ♥.♥ Talvi onkin kesän lisäks mun lemppari vuodenaika simsissä, vaikkakin täältä Helsingistä talvi vois jo lähtee >.>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, mä oon unohtanu vastata tähän!

      Ärsytti kun takatalvi yllätti täälläkin, mutta nyt on jo selvästi kevät. :) Mä oon huomannu että tykkään simsissä myös keväästä todella paljon. En tiedä minkä takia, mutta kaikki on vaan niin söpöä keväällä.

      Kiitos kommentista. <3

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)