sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Täällä mä olen!

Hei!
Mä olen ollut pitkän aikaa hiljainen. Ei ole tullut ensimmäistä postaustakaan. Adramsien seuraava osa edistyy hitaasti, mutta edistyypä kuitenkin. Mulla olis hyvä aikomus saada teksti tänään kokonaan valmiiksi mutta en voi luvata yhtään mitään. Tänään kuitenkin blogille on tiedossa ulkoasun muutos. Mulla on tässä jaksossa melko pitkiä koulupäiviä, joten osan tekemiset jää melkein kokonaan viikonlopulle. Jaksan arkisin joko pelata simssiä tai kirjoittaa muutaman kuvan eteenpäin Adramseja. Mä yritän kuitenkin ryhdistäytyä niin että joka sunnuntai tulisi jonkinlaista postausta. Vähintään tällasta höpöttelyä.

Mulla on edelleen Scullyistä todella paljon kuvia, mutta itse perheen olen jo poistanut. Mua ei vaan kiinnostanu enää pelata sillä. Sen verran voin paljastaa että pelissä päästiin siihen asti että Madeleine on raskaana, että enmä sitä kauhean pitkälle jaksanu pelata.

Aika söpö, eikös?

-Lukija-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)