torstai 15. lokakuuta 2015

Lyhyttä postausta Scullyjen kera.

Syysloma tuli yllätysnopeasti ja laiskuus iski. Mä en todellakaan jaksa tehdä nyt pitkiä postauksia enkä simssiä oo avannu ikuisuuteen. Teidän onneksenne (tai kauhuksenne) mulla on kuitenkin varastossa kuvia ja laitan tähän nyt muutaman syksyisen kuvan. Mä en tiedä millon tulee seuraavaa postausta. Lopettamassa en oo, mutta muhun on iskeny hirveä epäaktiivisuus. Ehkä vois harkita pidemmän postauksen tekemistä siinä vaiheessa kun jaksais avata ite simssin.

Appaloosassa oli kivan pieni festaripaikka. Ja toi auringon valo vasemmalla olevassa lammessa on niiiiiiiiiin nätti.

Jes, kasvomaaleja.

Mulla on muuten kuvat niin pahasti sekasin, että näissä kuvissa Madde on vielä teini.

Tää on kyl ihan kiva kuva ja saattais ehkä jopa sopia johonkin tarinaan.

Söpö kisu. <3

Madde tilas kaffen.

Haa nyt mä muistan! Viime postauksessa ihmettelin, että miten niin mulla ei oo festari kuvia. Ne vaan oli niin vaikeessa piilossa, että en niitä löytäny. :P

Mä oon käyny oikeessa elämässä sellasessa paikassa, missä on tommosii pelottelijoita (tuli joku ihan kauhee ajatuskatko joten en muista noitten nimiä. :DDDD) ihan sairaasti.

Uuu piirakkaa. ¤__¤

Kauhutalo

Eikä Madeleine ees kirkunu siellä ollessaan. :DDD

Ompun kalastusta.

Huomaa että kuvat on sekasin, kun Madeleine menee tässä kuvassa vasta sinne taloon. ;_;

Nää ruoat näyttää niin hyviltä. <3


***

Joo oon tosi pahoillani kun mulla ei oo nyt tähän hätään enempää kuvia (tai ois mutta kun ei jaksa!) , mutta ehkä ensi kerralla sitten pidempää postausta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista. :) Muistathan olla asiallinen. ;)